مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 ساعت 08:402019-05-08بين الملل

رییس جمهور سریلانکا: 99 درصد مظنونان حملات عید پاک دستگیر شدند


رییس جمهور سریلانکا گفت، «99 درصد» از مظنونان مرتبط با حملات تروریستی عید پاک علیه چند کلیسا و هتل در این کشور دستگیر و مواد منفجره و سلاح ها و اقلام متعلق به آنها توقیف شده و اکنون وضعیت برای بازگشت گردشگران به این کشور امن است.

- رییس جمهور سریلانکا گفت، 99 درصد از مظنونان مرتبط با حملات تروریستی عید پاک علیه چند کلیسا و هتل در این کشور دستگیر و مواد منفجره و سلاح ها و اقلام متعلق به آنها توقیف شده و اکنون وضعیت برای بازگشت گردشگران به این کشور امن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایتریپالا سیریسنا، رییس جمهور سریلانکا در مصاحبه ای به آسوشیتدپرس گفت: کشور ما اکنون در اوضاع امنی قرار دارد.

او ادامه داد: واحدهای اطلاعاتی ما تعداد تروریست های دخیل در این حملات را شناسایی کرده اند و 99 درصد آنها دستگیر شده اند، شاید یک یا دو نفر از مظنون ها باقی مانده باشند و به زودی آنها هم دستگیر خواهند شد.

این اظهارات سیریسنا بعد از آن مطرح شد که یک کمیته تشکیل شده از سوی دفتر ریاست جمهوری او به منظور تحقیقات درباره غفلت نیروهای امنیتی سریلانکا از اخطارهای اطلاعاتی هندی ها نسبت به احتمال بالای وقوع حملات، گزارشی را درباره تحقیقاتش ارائه کرد.

سیریسنا از صحبت درباره این گزارش خودداری کرد اما گفت: سران واحدهای امنیتی در سریلانکا از اتخاذ تدابیر مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور سریلانکا: 99 درصد مظنونان حملات عید پاک دستگیر شدند

رییس جمهور سریلانکا: 99 درصد مظنونان حملات عید پاک دستگیر شدند