مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 10:312019-05-07فرهنگي

بی اعتنایی جشنواره کن به همجنس باز ها/ نخل طلا به «آلن دلون» اهدا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فستیوال کن، هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن کارش را با اهدای جایزه نخل طلای افتخاری کن به آلن دلون پیشکسوت 83 ساله سینمای فرانسه و جهان، - بی اعتنایی جشنواره کن به همجنس باز ها/ نخل طلا به آلن دلون اهدا می شود جشنواره فیلم کن بدون توجه به اعتراض جنبش های فمینیستی و همجنس بازها، هفتاد و دومین دوره خود را به اهدای نخل طلای افتخاری به آلن دلون آغاز می کند.

این ستاره 83 ساله سینمای فرانسه رسماً اعلام کرده با حضانت فرزند از سوی والدین همجنس باز مخالف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فستیوال کن، هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن کارش را با اهدای جایزه نخل طلای افتخاری کن به آلن دلون پیشکسوت 83 ساله سینمای فرانسه و جهان، آغاز خواهد کرد.

جنبش های فمینیستی و انجمن های همجنس باز ها به جشنواره کن برای اعطای این جایزه به دلون اعتراض کردند، چرا که دلون پیش تر سرپرستی فرزند توسط والدین همجنس را نادرست خوانده بود.

در سایت جشنواره کن آمده: او و آثار بهترینش تماما متعلق به سینما است: در سال 2019، جشنواره کن تصمیم گرفته تا جایزه افتخاری نخل طلایی خود را به پاس حضور قدرتمند آلن دلون در تاریخ سینما، به وی اعطا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی جشنواره کن به همجنس باز ها/ نخل طلا به «آلن دلون» اهدا می شود

بی اعتنایی جشنواره کن به همجنس باز ها/ نخل طلا به «آلن دلون» اهدا می شود