مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 13:212019-05-05اقتصادي

هدف حذف چهار صفر از پول ملی/ هزینه های غیر ضروری دولت کاهش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی دهقان دهنوی معاون اقتصادی و زیر اقتصاد در حاشیه رونمایی از آمارهای اقتصادی وزارت اقتصاد براساس طبقه بندی اقتصادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی که با حذف چهار صفر از پول ملی چه اتفاقی می افتد گفت: - معاون اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: برنامه حذف چهار صفر از پول ملی که برنامه بانک مرکزی است اثر واقعی در اقتصاد ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی دهقان دهنوی معاون اقتصادی و زیر اقتصاد در حاشیه رونمایی از آمارهای اقتصادی وزارت اقتصاد براساس طبقه بندی اقتصادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی که با حذف چهار صفر از پول ملی چه اتفاقی می افتد گفت: حذف صفر از پول ملی برنامه ای است که در بانک مرکزی دنبال می شود و اثر واقعی بر روی اقتصاد ندارد بلکه در راستای آسانی در نگهداری حساب ها و راحتی کار با پول و سطح بندی آمار و حسابداری انجام می شود و این کار در کشورهای مختلف مرسوم است.

وی گفت: وقتی تورم به صورت انباشته اتفاق می افتد برنامه حذف صفر از پول ملی اجرا می شود که البته ما به ازای واقعی در اقتصاد ندارد.

هزینه های غیر ضروری دولت کاهش می یابدوی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که با توجه به تحریم ها و کاهش درآمد نفتی چگونه سهم مالیات از درآمدهای عمومی دولت افزایش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف حذف چهار صفر از پول ملی/ هزینه های غیر ضروری دولت کاهش می یابد

هدف حذف چهار صفر از پول ملی/ هزینه های غیر ضروری دولت کاهش می یابد