مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 15:212019-05-04بين الملل

اشتباه عجیب ظریف و تذکر کیهان


در حالی که همه مسئولان کشور از موضوع «ناامن کردن تنگه هرمز برای آمریکا» در صورت تحریم نفتی ایران به عنوان گزینه ای قدرتمند در دستان کشومان یاد می کنند و حتی رسانه های غربی نیز به آن اذعان دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کیهان نوشت: در حالی که همه مسئولان سیاسی و نظامی کشور از موضوع ناامن کردن تنگه هرمز برای آمریکا در صورت تحریم نفتی ایران به عنوان گزینه ای قدرتمند در دستان کشورمان یاد می کنند و حتی رسانه های غربی نیز به آن اذعان دارند، محمد جواد ظریف به دلایل نامعلومی تلاش دارد این مزیت را به نقطه ضعفی برای کشورمان تبدیل کند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه که برای شرکت در شانزدهمین نشست مجمع گفت وگوی همکاری آسیا به دوحه قطر سفر کرده بود، در حاشیه این سفر با بخش انگلیسی شبکه الجزیره گفت وگو کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در بخشی از این مصاحبه که روز پنجشنبه از بخش عربی این شبکه پخش شد، در اظهارتی عجیب و قابل تامل گفت: اگر آمریکا بخواهد تنگه هرمز را برای ما ناامن کند، این اجازه را به او نخواهیم داد.

این اظهارات ظریف در شرایطی بیان شده است که پس از رفتارهای خصمانه آمریکا در لغو معافیت های تحریم نفتی و تلاش برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران و همچنین قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی، مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه عجیب ظریف و تذکر کیهان

اشتباه عجیب ظریف و تذکر کیهان