مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 14:412019-05-04اقتصادي

سهمیه سه هزار و 500 تنی شکر در یزد/تعیین قیمت زولبیا و بامیه در بازار یزد


معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ضمن اشاره به تعیین قیمت زولبیا و بامیه در بازار، گفت: در حال حاضر سهمیه سه هزار و 500 تنی شکر به استان یزد تعلق گرفته که توزیع آن در سراسر استان آغاز شده است.

- علی افشارپور در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در این راستا اقلام اساسی ویژه در این ماه در نظر گرفته شده و توزیع می شود.

وی افزود: در حال حاضر سهمیه سه هزار و 500 تنی شکر به استان یزد تعلق گرفته که توزیع آن در سراسر استان آغاز شده و سهمیه اقلام دیگری چون برنج، روغن، مرغ و غیره نیز برای استان به زودی ابلاغ خواهد شد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه این سهمیه شکر برای مصارف صنف، صنعت و خانوار در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: با توجه به مصوبات تنظیم بازار استان این شکر بین واحدهای تولیدکننده انواع محصولات شکری، واحدهای صنفی با اولویت واحدهای تولیدی زولبیا و بامیه و در فروشگاه های سطح استان برای خانوار توزیع می شود.

افشارپور، قیمت شکر برای واحدهای تولیدی را سه هزار تومان و برای خانوار سه هزار و 300 تومان اعلام کرد و ادامه داد: از واحدهای تولیدکننده انواع محصولات شکری در استان در مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه سه هزار و 500 تنی شکر در یزد/تعیین قیمت زولبیا و بامیه در بازار یزد

سهمیه سه هزار و 500 تنی شکر در یزد/تعیین قیمت زولبیا و بامیه در بازار یزد