مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 14:002019-05-04سياسي

صدور حکم حداکثر مجازات برای دندانپزشک خاطی اراکی


رییس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی گفت: حداکثر مجازات برای متهم پرونده امیر علی بدون کوچک ترین مسامحه ای در نظر گرفته شده و رأی مربوطه در مرحله بدوی است.

- دکتر حسن طاهر احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درخصوص قصور دندانپزشک اراکی که در شهریورماه سال گذشته روناک را در آستانه تولد سه سالگی به دست مرگ سپرد و در بهمن ماه نیز امیرعلی را به کما برد، اظهار کرد: در خصوص پرونده اول که مربوط به روناک بود پس از بررسی های دقیق، رأی به پنج سال محرومیت از طبابت برای دندانپزشک خاطی صادر شد.

وی افزود: در خصوص پرونده امیرعلی نیز دادیاری و دادستانی اقدام به صدور رأی مبنی بر محرومیت مادام العمر دندانپزشک از طبابت کرده اند و پس از صدور کیفرخواست در هیأت بدوی انتظامی پزشکی قانونی حکم مربوطه صادر و طی آن پزشک معالج به محرومیت دائم از اشتغال به حرفه های پزشکی و وابسته در تمام کشور محکوم شد.

طاهر احمدی افزود: این رأی بعنوان شدیدترین حکم از سوی نظام پزشکی استان در مرحله بدوی صادر شده و ظرف مدت 20 روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر در هیئت تجدید نظر انتظامی نظام پزشکی استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکم صادره از سوی هیأت بدوی انتظامی پیرامون پرونده امیرعلی آمده است: بر اساس کیفرخواست شماره 61 مورخ 1398.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم حداکثر مجازات برای دندانپزشک خاطی اراکی

صدور حکم حداکثر مجازات برای دندانپزشک خاطی اراکی