مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 15:362019-05-02ورزشي

از بودجه 8 میلیاردی تا بدهی 8 میلیاردی باشگاه مس رفسنجان


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال مس رفسنجان گفت: بودجه این تیم 8 میلیارد تومان و میزان بدهی باشگاه هم که در این سال ها بر اثر سوء مدیریت رقم خورده 8 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید زیندینی در اولین نشست خبری خود با اشاره به اینکه باشگاه مس رفسنجان مسائل و مشکلات و حواشی دارد که شاید برای تیم های تراز اول لیگ برتر اتفاق نیفتد و اگر بیفتد اهمیتی نداشته باشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه اول سال نه بازیکن خوب گرفتیم و نه خوب نتیجه گرفتیم تصمیم بر این شد که سرمربی را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: با گرفتن چند بازیکن خوب تلاش کردیم که به سمت و سویی برویم که نتایج خوبی هم بگیریم و جایگاه تیم را در جدول بالا ببریم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با اشاره به حضور میشو سرمربی کروات این تیم تصریح کرد: علی رغم بی مهری از سوی داوران چه در بازی های داخلی و چه خارج از شهرستان اما نتایج خوبی گرفتیم که اگر این نتایج  در نیم فصل کسب می شد جزء مدعیان صعود به لیگ برتر بودیم.

وی بیان داشت: تمام وقت و سرمایه مان را در دوره جدید روی آموزش و بروزکردن بازیکنان گذاشتیم حتی بخش از مسئولیت ها را به تیم های محلات و روستاها واگذار می کنیم که با این کار زمینه استعدادیابی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بودجه 8 میلیاردی تا بدهی 8 میلیاردی باشگاه مس رفسنجان

از بودجه 8 میلیاردی تا بدهی 8 میلیاردی باشگاه مس رفسنجان