مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 10:212019-04-30ورزشي

به دلیل بی پولی تمرینات تیم ملی تعطیل شد/پول نیست، بروید خانه !


تیم ملی فوتسال در حالی که باید فردا چهارشنبه 11 اردیبهشت اولین تمرینات خود را در سال جدید در محل کمپ تیمهای ملی برگزار کند که این تمرینات به خاطر شرایط مالی فدراسیون فوتبال لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فوتسال یکی از رشته های ورزشی پُر افتخار کشور است و تیم ملی ایران در حال حاضر در جایگاه  سوم دنیا و اول آسیا قرار دارد این تیم امسال باید در مقدماتی جام ملتها و  همچنین مرحله نهایی و قهرمانی جام ملتهای آسیا که انتخابی جام جهانی 2020 است شرکت کند.

این موضوع در حالی است که محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال  بارها در مصاحبه های خود گفته بود که سال 98سالی پُرکار  و شلوغ برای  تیم ملی است و برنامه های این تیم را برای سال جدید  به فدرسون تحویل داده است و در این برنامه ها زمان اولین تمرین تیم ملی را روز چهارشنبه  11 الی 16 اردیبهشت در  محل کمپ تیمهای ملی اعلام کرده بود.

اما متاسفانه تا به امروز اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی از سوی سرمربی این تیم اعلام نشده است  در حال که همیشه چند روز قبل از برگزاری اردوهای تیم ملی اسامی دعوت شدگان  از سوی سرمربی تیم  را سایت فدراسیون فوتبال به صورت رسمی رسانه ای می کرد براساس شنیده ها و  پیگیری های که انجام شده ظاهرا این اردو از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل شرایط مالی و بدهکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دلیل بی پولی تمرینات تیم ملی تعطیل شد/پول نیست، بروید خانه !

به دلیل بی پولی تمرینات تیم ملی تعطیل شد/پول نیست، بروید خانه !