مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 14:062019-04-28اقتصادي

سرپرست تامین اجتماعی پاسخ گوی مشکلات تولیدکنندگان در برنامه امشب پایش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه پایش امشب با موضوع بررسی عملکرد سازمان بیمه تامین اجتماعی و اثر حذف نرخ ترجیحی ارز و تاثیر آن بر قیمت گوشت، - محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی، امشب میهمان برنامه پایش خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه پایش امشب با موضوع بررسی عملکرد سازمان بیمه تامین اجتماعی و اثر حذف نرخ ترجیحی ارز و تاثیر آن بر قیمت گوشت، از ساعت 23:15 به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

عملکرد سازمان تامین اجتماعی و شیوه های تعامل آن با تولید کنندگان، دغدغه ی همیشگی صاحبان کسب و کار است، در همین راستا در برنامه ی امشب پایش ، محمدحسن زدا، سرپرست بیمه تامین اجتماعی، پای درد و دل تولید کنندگان خواهد نشست و پاسخگوی عملکرد این سازمان خواهد بود.

در بخش دیگری از برنامه امشب، کارشناسان پایش به بررسی حذف پرداخت یارانه 4200 تومانی به وارد کنندگان گوشت و اثر آن بر قیمت گوشت خواهند پرداخت.

در پایان برنامه امشب نیز با دعوت از نوید نجات بخش، کارآفرین و فناور برگزیده ی کشوری در سال 97، و سه جوان موفق، راه های کسب موفقیت در کسب و کار های مختلف مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

سؤال نظرسنجی امشب برنامه پایش نیز به صورت زیر از مخاطبان سؤال پرسیده شده است:بنظر شما کدام گزینه مانع بیشتری برای تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست تامین اجتماعی پاسخ گوی مشکلات تولیدکنندگان در برنامه امشب پایش

سرپرست تامین اجتماعی پاسخ گوی مشکلات تولیدکنندگان در برنامه امشب پایش