مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 11:362019-04-28سياسي

دیگر در تهران برج باغ نخواهید دید/شهرداری مالکان باغات را برای حفظ باغ یاری میکند


ما پرونده های زیادی را در حوزه برج باغ ها تجدید نظر کردیم آن هم به دلیل حفظ باغات و دیگر شما در تهران برج باغ نخواهید دید و تلاش میکنیم مالکین را به حفظ باغات ترغیب کنیم و شهرداری هم به کمک مالکین خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس پیروز حناچی شهردار تهران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی گل وگیاه تهران در بوستان گفت وگو با گرامیداشت روز شوراها گفت: این سرزمین با باغ و گل اجین است و اگر به تاریخ ایران زمین توجه کنیم می بستیم که آثار باغ های ایرانی بر هر جای این سرزمین وجود دارد.

حناچی ادامه داد: در فصل باغات ایرانی نقش ایرانیان در توسعه باغات نقش خاصی بوده است و می بینیم که 12 مورد از این باغ ها به ثبت جهانی هم رسیده است.

وی گفت: انتخاب اردیبهشت ماه برای برگزاری چنین نمایشگاهی پیامی دارد که بهاری آمده است.

آلودگی و ترافیک یکی از عارضه های شهرهای بزرگ است هرچند راه هایی برای حذف آن وجود دارد اما در تهران در اثر کم توجهی به این موضوع به شکل یک مشکل انباشته تبدیل شده است.

شهردار تهران افزود: توسعه فضای سبز چه در داخل محدوده چه به صورت کمربند سبز یک راه حل حدی است و ما در این دوره اقدامات بزرگی در دستور کار داشتیم و انجام دادیم از جمله جلوگیری از تخریب باغات.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر در تهران برج باغ نخواهید دید/شهرداری مالکان باغات را برای حفظ باغ یاری میکند

دیگر در تهران برج باغ نخواهید دید/شهرداری مالکان باغات را برای حفظ باغ یاری میکند