مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 22:062019-04-27سياسي

گام اول انقلاب را مدیون رهبری امام خمینی(ره) هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر رنجبر زاده عضو هیات رییسه مجلس در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، - اکبر رنجبر زاده با بیان اینکه ما پیروزی در گام اول انقلاب را مدیون مسیری هستیم که امام خمینی (ره) ترسیم کرد و امروز همچنان در این مسیر حرکت می کنیم، افزود: امروز جمهوری اسلامی با وجود تمام تهدید ها و تحریم ها در عرصه های مختلف علمی در رتبه های برتر دنیا قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر رنجبر زاده عضو هیات رییسه مجلس در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، گفت: گام اول انقلاب را به عنوان یگ گام پرافتخار با یک کارنامه پر شور و نشاط پشت سر گذاشتیم.

گام اول انقلاب یک میراث ماندگار برای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما پیروزی در گام اول انقلاب را مدیون مسیری هستیم که امام خمینی (ره) ترسیم کرد و امروز همچنان در این مسیر حرکت می کنیم، افزود: امروز جمهوری اسلامی با وجود تمام تهدید ها و تحریم ها در عرصه های مختلف علمی در رتبه های برتر دنیا قرار دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب پیروز شد و استکبار جهانی شکست خورد گفت: انقلاب اسلامی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام اول انقلاب را مدیون رهبری امام خمینی(ره) هستیم

گام اول انقلاب را مدیون رهبری امام خمینی(ره) هستیم