مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 13:102019-04-27اقتصادي

انتظار برای به دست آوردن شغل طولانی شده


رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید معتقد است: حل مسائل اجتماعی در گرو توجه به مشاغل خرد و بومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی در مراسم راه اندازی مرکز یادگیری و توسعه اجتماعی، اقتصادی شهرستان بهاباد، به تغییرات جمعیتی گسترده ای در کشور اشاره و اظهار کرد: به طور انفجاری دانشگاه ها گسترش پیدا کرد و نسلی با نوعی توقع زندگی به ناگهان به سنی رسید که باید پاسخگوی کار برای آن ها باشیم.

وی با بیان این که انتظار برای به دست آوردن شغل طولانی شده و برای گذران زندگی به شغلی نیاز است که بتواند پاسخگوی وضعیت فعلی باشد، افزود: نوع نگاه نسل ها به مسائل اجتماعی و سیاسی تغییر کرده و این تغییرات نسلی به وضوح در لایه های جامعه قابل لمس است.

رییس هیأت مدیره صندوق کارآفرینی امید با بیان این که تغییر نسلی حتی در چیدمان خانه ها نیز دیده می شود، گفت: ورود تکنولوژی نیز تأثیر بسزایی در تغییر دیدگاه و تفکر نسل ها ایجاد کرد و گفتگوهای اجتماعی و مسائل اجتماعی را دچار تغییر کرد.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر و تحولات جمعیتی خاطرنشان کرد: با تغییر اقتصاد مبتنی بر نفت، اتفاقاتی رخ می دهد و با رویدادهایی مواجه می شویم که پدیده های خارجی هم بر اقتصاد ایران اثر می گذارند و هم در تحول جمعیتی نقش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار برای به دست آوردن شغل طولانی شده

انتظار برای به دست آوردن شغل طولانی شده