مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 17:162019-04-25فرهنگي

بازدید مدیرکل تجسمی وزارت ارشاد از جشنواره دانشجویی «ژکال»


یکی از اهداف ما در سال پیش رو از بین بردن دیوار میان هنر تجسمی و مردم باشد و برگزاری برنامه های مشترک در دانشگاه می تواند در اجرای این هدف به ما کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی نقاشی ژکال با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد ورکشاپ آزاد نقاشی با هدف پویایی فضای دانشگاه و دانشجویان، ایجاد فرصتی برای تعامل میان ایشان و.

با حضور120 نفر از علاقه مندان و دانشجویان هنر در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر برگزار کرد.

هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اردشیر میرمنگره معاون هنری اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرحیم سیاهکارزاده مدیر مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی، سید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر، رضوان صادق زاده مدیر گروه نقاشی دانشگاه هنر، جمال عرب زاده عضو هیئت علمی دانشگاه، شهرام زرگر مدیر تشکل ها و انجمن های فرهنگی دانشگاه هنر در این رویداد حضور داشتند.

مظفری نیز با اظهار خرسندی از برگزاری چنین رویدادهای پویا و فعال خاطر نشان کرد: باید یکی از اهداف ما در سال پیش رو از بین بردن دیوار میان هنر تجسمی و مردم باشد و برگزاری برنامه های مشترک در دانشگاه می تواند در اجرای این هدف به ما کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل تجسمی وزارت ارشاد از جشنواره دانشجویی «ژکال»

بازدید مدیرکل تجسمی وزارت ارشاد از جشنواره دانشجویی «ژکال»