مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:012019-04-19سياسي

هر کس به مردم خدمت کند حمایتش می کنیم


هر خدمتگزاری که خالصانه کار کند ما مخلصش هستیم.

دولت ها عوض می شوند این می آید آن می رود هر که به مردم خدمت می کند و نظام و انقلاب را قبول دارد و بی ریا کار می کند ما از او حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد  در خطبه های نماز  جمعه امروز عسلویه به حقوق متقابل مردم نسبت به یکدیگر اشاره کرد و اظهار داشت: حقوق در اسلام متقابل و دو طرفه است مثل حقوق شاگرد و استاد یا حقوق زن و مرد که متقابل است.

ژرف نگری و جامع نگری اسلام در بیان حقوق زن و مرد بسیار مهم است و اسلام در این زمینه  مطابق با شرع و عرف مسؤولیت هایی را برای مرد و زن تعریف کرده است.

امام جمعه عسلویه با تبریک سالروز تاسیس وزارت اطلاعات به نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت کشور گفت: این عزیزان مخلصانه خدمت می کنند و خدمات آنان به چشم نمی آید زحمات شبانه روزی دارند کارهای بزرگی انجام می دهند که قابل تقدیر و فوق تصور است و بخش عظیمی از امنیت کشور مرهون تلاش این عزیزان است .

وی ادامه داد: امنیت نعمت بزرگی است که تا وقتی هست قدرش  را نمی دانیم این سربازان گمنام با مجاهدت های خاموش خود نقش مهمی در برقراری امنیت دارند و زبان قاصر از بیان جلوه های خلوص این عزیران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کس به مردم خدمت کند حمایتش می کنیم

هر کس به مردم خدمت کند حمایتش می کنیم