مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 18:312019-04-18سياسي

تبیین ویژگی صالحان وظیفه مراکز پژوهشی و دینی است/ تقدیر از موسسه آینده روشن


وظیفه مراکز پژوهشی و دینی همچون آینده روشن، شناخت و تبیین صحیح صالحانی است که در قرآن، حاکمیت زمین به آنها وعده داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی عصر امروز در مراسم اختتامیه همایش بین المللی دکترین مهدویت که در سالن قدس مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن، صالحان وارثان زمین خواهند بود بدان معنا که مومنان و صالحین بر زمین حمکرانی می کنند و این وعده الهی، به یقین محقق می شود.

وی افزود: مسئله مهمی که امروز بشریت با آن روبروست، طرح الگوی قدرت است، اینکه چه کسانی و چگونه حاکمیت را در اختیار داشته باشند.

رییس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به نظریه پایان تاریخ که توسط فوکویاما ارائه شده است گفت: بر اساس این مدل، عصر ایدئولوژی ها در بحث قدرت خاتمه یافته و تکلیف حاکمیت روشن شده است؛ الگویی برای حاکمیت جهان ارائه شده و در برابر دیگر طرح ها به پیروزی نهایی دست یافته است یعنی همان الگوی لیبرالیسم.

وی ادامه داد: کسانی که مدعی پایان یافتن تاریخ هستند، ادعا می کنند که ساز و کارهای دینی با ساختارهای دموکراتیک ناسازگار است و در حقیقت پایان تاریخ به منزله انتهای حضور دین در عرصه حضور دین در عرصه حاکمیت است و باید کنار گذاشته شود، مدعیان این دیدگاه از رژیمی که س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین ویژگی صالحان وظیفه مراکز پژوهشی و دینی است/ تقدیر از موسسه آینده روشن

تبیین ویژگی صالحان وظیفه مراکز پژوهشی و دینی است/ تقدیر از موسسه آینده روشن