مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 14:162019-04-18فرهنگي

رونمایی از پوستر بین المللی «مهمانخانه ماه نو»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم مهمانخانه ماه نو به کارگردانی تاکه فومی تسوتسویی کارگردان ژاپنی محصول مشترک ایران و ژاپن است و قرار است بعد از نمایش در جشنواره جهانی فجر در هر 2 کشور اکران شود در خلاصه داستان مهمانخانه ماه نو آمده است: - با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی مهمانخانه ماه نو این فیلم جهت نمایش در بخش مسابقه جلوه گاه شرق سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر تحویل دفتر جشنواره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم مهمانخانه ماه نو به کارگردانی تاکه فومی تسوتسویی کارگردان ژاپنی محصول مشترک ایران و ژاپن است و قرار است بعد از نمایش در جشنواره جهانی فجر در هر 2 کشور اکران شوددر خلاصه داستان مهمانخانه ماه نو آمده است: نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران زندگی آن ها را به هم می ریزد ….

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: مهناز افشار، لاله مرزبان، نسیم ادبی، علی شادمان، مریم بوبانی و جواد یحیوی و بازیگران ژاپنی نیز عبارتند از: ماساتوشی ناگاسه و ایاکو کوبایاشی (اوشین).

عوامل مهمانخانه ماه نو نیز عبارتند از: کارگردان: تاکه فومی تسوتسویی، مشاور کارگردان: محسن قرایی، نویسنده: نغمه ثمینی، مشاور فیلمنامه: شهره گلپریان، مجری طرح: امیرحسین نوروزبیگی، مدیر تولید: مجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر بین المللی «مهمانخانه ماه نو»

رونمایی از پوستر بین المللی «مهمانخانه ماه نو»