مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 20:262019-04-17سياسي

معاون وزیر اطلاعات: دشمن برای آسیب پذیری خانواده ها تلاش می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، معاون وزیر اطلاعات عصر امروز در همایش تبیین رسالت سربازی امام زمان (عج) در جمع روحانیون استان با اشاره به آینده نگری، درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، این ویژگی های ایشان را سبب ترس و وحشت دشمنان و امید و انسجام دوستان دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره همبستگی سیاسی و ملی و نیز قومیت گرایی را مورد هدف قرار داده تا بدین وسیله شکاف اجتماعی و سیاسی در جامعه به وجود آورند.

وی بیان کرد: خوشبختانه مردم متحد ایران اسلامی همواره در حوادث مختلف کمک کار و همیار مردم آسیب دیده از سوانح مختلف طبیعی بوده اند و در این سیل نیز این همراهی و همدلی وجود دارد.

معاون وزیر اطلاعات افزود: هویت گرایی باید در راستای معرفی هویت دینی و ملی باشد، چرا که در این صورت وجود قومیت های مختلف سبب قوام نظام اسلامی شده که دشمنان این مهم را نمی خواهند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمنان، تغییر گفتمان تفکر و باورهای جامعه اسلامی و ترویج لذت جویی و فردگرایی است، گفت: ارزش های اسلامی محور گفتمان دینی و ملی در کشور است و این مهم نقش تعیین کننده ای در امنیت کشور دارد و طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج) در ابقای این گفتمان دینی نقش بسزایی دارند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر اطلاعات: دشمن برای آسیب پذیری خانواده ها تلاش می کند

معاون وزیر اطلاعات: دشمن برای آسیب پذیری خانواده ها تلاش می کند