مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 19:412019-04-17سياسي

شکست دشمن در برابر کشورمان نشان از قدرت نظام اسلامی است


در سالیان گذشته با وجود تلاش گسترده ضد انقلاب, دشمنان در عرصه های مختلف با شکست مواجه شده که این مهم نشان از استحکام و قدرت نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، معاون وزیر اطلاعات امروز در جلسه شورای اداری استان ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: متاسفانه استکبار جهانی درصدد ایجاد انسجام بین دشمنان نظام اسلامی بوده که خوشبختانه در این موضوع ناتوان بوده است.

وی افزود: در سالیان گذشته با وجود تلاش گسترده ضد انقلاب, دشمنان در عرصه های مختلف با شکست مواجه شده که این مهم نشان از استحکام و قدرت نظام اسلامی است.

معاون وزیر اطلاعات با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در تامین امنیت منطقه و برخی از کشورهای اسلامی گفت: به همین سبب ایالات متحده آمریکا همواره از مواضع جمهوری اسلامی ایران خشمگین است چرا که منابع خود در منطقه را از دست رفته می بیند.

وی با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان های کشور تصریح کرد: خوشبختانه در این مسئله اقشار مختلف با همبستگی مثال زدنی برای عمران و آبادانی مناطق سیل زده شتافته که این مهم موجب دلگرمی و امیدواری خانواده های سیل زده شد.

انتهای پیام/61024/ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست دشمن در برابر کشورمان نشان از قدرت نظام اسلامی است

شکست دشمن در برابر کشورمان نشان از قدرت نظام اسلامی است