مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 02:102019-04-16ورزشي

چگونگی حل ریشه ای مسائل جوانان از منظر تندگویان


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حل ریشه ای مسائل جوانان نیازمند پرداختن به موضوعات کودکان است، «آموزش مهارتهای اجتماعی» را مهم ترین نیاز کودکان و نوجوانان کشور عنوان کرد.

- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حل ریشه ای مسائل جوانان نیازمند پرداختن به موضوعات کودکان است، آموزش مهارتهای اجتماعی را مهم ترین نیاز کودکان و نوجوانان کشور عنوان کرد.

محمدمهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عضویت خود در شورای سیاست گذاری کنفرانس بین المللی حقوق کودک از سوی وزارت دادگستری گفت: وزارت دادگستری هرسال کنفرانسی بین المللی در حوزه کودک برگزار می کند.

این کنفرانس بین المللی یک شورای سیاستگذاری برای تعیین مهمترین موضوعات و محورهای حوزه کودک در ایران دارد تا بر مبنای آن مدعوین خارجی و داخلی به این کنفرانس دعوت شوند.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته از سوی معاونت جوانان نظرات تخصصی خود را در این حوزه ارائه کردیم، اظهار کرد: دلیل ورود معاونت جوانان به این موضوعات این بوده است که خروجی دوران کودکی و نوجوانی همان جوانان هستند و معاونت جوانان برای برنامه ریزی در خصوص موضوعات جوانان، به این بررسی های ریشه ای نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی حل ریشه ای مسائل جوانان از منظر تندگویان

چگونگی حل ریشه ای مسائل جوانان از منظر تندگویان