مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 09:352019-04-16سياسي

آخرین جزییات پرونده محیط بان همدانی


سال هاست به کارگیری سلاح گرم و استفاده از آن برای انجام وظیفه برای جان محیط بانان مخاطره آمیز بوده است چرا که در صورت آسیب رسیدن به ناقضان قانون، - محیط بانان مورد اتهام واقع شده و مستحق مجازات های سنگین می شوند و این نشانه نقص بسیار بزرگ در حقوق نیروهای مسلح و جزایی است چراکه عدم رفع این نقص نشانه کم توجهی به این مهم است.

قوانینی که سلاح مورد استفاده آن ها را تبدیل به یک اسباب بازی بیهوده و مضحک کرده تا حتی در شرایط بحرانی و برای دفاع از حریم طبیعت و یا جان با ارزش خودشان ترس و دلهره از آینده ای نامعلوم تمام وجود آنان را فراگیرد.

این حرفه سخت و خطرناک حتی جایگاهی در میان نیروهای مسلح نداشته و در صورت جانباز و یا شهید شدن این دلاور مردان نامشان در لیست بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار نمی گرد؛ هرچند که به تازگی قرار است این اتفاق از شعار و حرف ، جامه عمل به خود بپوشاند تا این مردان بی توقع در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات نیروهای مسلح و یا بنیاد بهره ببرند.

سعید مومیوند، نمونه بارز یک محیط بان صبور و وظیفه شناس است که سه سال گذشته همانند هزاران محیط بان وظیفه شناس دیگر قربانی بی توجهی مسئولین به نواقص مهم قانون حمل سلاح آن ها شده است؛ این محیط بان به علت پاسداری از محیط زیست، با وجود هشدارهای فراوان به فرد نقض کننده قانون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات پرونده محیط بان همدانی

آخرین جزییات پرونده محیط بان همدانی