مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 11:202019-04-15سياسي

مناظره پوروشنکو با تریبون خالی در انتخابات اوکراین!


پترو پوروشنکو، رییس جمهور اوکراین، بدون حضور رقیبش در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در مناظره تلویزیونی شرکت کرد و در کنار تریبونی خالی ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر زلنسکی، که در دور اول انتخابات تقریبا دو برابر پوروشنکو رای آورده و در دور دوم با او رقابت می کند، در این مناظره حاضر نشد.

با وجود این پوروشنکو از وقت خود استفاده کرد و در کنار تریبون خالی که نام رقیب بر آن نقش بسته بود، در استادیوم المپیک کی یف به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

زلنسکی، طنزپرداز و کمدین که سابقه سیاسی ندارد، قبول کرده بود که در مناظره با پترو پوروشنکو، رییس جمهور اوکراین، شرکت کند، اما این دو رقیب بر سر تاریخ مناظره توافق نکرده بودند.

زلنسکی گفته بود که ترجیح می دهد این مناظره روز جمعه آینده 19 آوریل (30 فروردین)، دو روز مانده به رأی گیری دور دوم انتخابات برگزار شود.

به نظر می آید پوروشنکو که در دور اول انتخابات تنها 16 درصد آرا را برده، امیدوار است بتواند حداکثر بهره را از حاضر نشدن رقیب در مناظره تلویزیونی ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی بی سی این بازرگان سابق می خواست در مناظره تلویزیونی نشان دهد که رقیب کمدین او هیچ دیدگاه یا ایده سیاسی قابل توجهی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره پوروشنکو با تریبون خالی در انتخابات اوکراین!

مناظره پوروشنکو با تریبون خالی در انتخابات اوکراین!