مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 15:362019-04-14اقتصادي

پرداخت 21 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات ازدواج در تویسرکان


فرماندار تویسرکان از پرداخت 21 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات ازدواج به جوانان تویسرکان در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حبیب مومیوند بعدازظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه جوانان ظرفیت بسیار ارزشمندی هستند که باید به نحو شایسته ای به عنوان مدیران آینده کشور پرورش یابند دو موضوع مهم مرتبط با جوانان را ازدواج و اشتغال دانست و  با تاکید بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان گفت: متأسفانه امروز ما در بحث ازدواج از فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی فاصله گرفتیم.

وی با تاکید بر احیای فرهنگ اصیل و ریشه دار ایرانی ـ اسلامی به عنوان یک نیاز ضروری امروز در جامعه بیان کرد: با بازگشت به ریشه اصلی خود و کنار گذاشتن فرهنگ های غیر ایرانی ـ اسلامی می توان ازدواج را تسهیل کرد.

فرماندار تویسرکان تمام فرهیختگان، نخبگان، فرهنگیان و مدیران را برای نهادینه کردن زندگی ایرانی ـ اسلامی در جامعه فراخواند و تاکید کرد: رسانه ها به ویژه صدا و سیما و هنرمندان در ترغیب جوانان به ازدواج آسان و استحکام بخشی این ازدواج با ترویج فرهنگ های اصیل بومی نقش آفرینی کنند.

وی عملکرد بانک های تویسرکان در پرداخت تسهیلات ازدواج را قابل تقدیر دانست و با اشاره به اینکه امسال به هر یک نفر از زوجین 30 میلیون تومان وام ازدواج پرداخت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 21 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات ازدواج در تویسرکان

پرداخت 21 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات ازدواج در تویسرکان