مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 08:452019-04-14بين الملل

اطلاعاتی تایید نشده از محل اختفای ابوبکر بغدادی پس از گریختن از سوریه


یک مسؤول عراقی از محل اختفای ابوبکر بغدادی سرکرده داعش بعد از گریختنش از خاک سوریه در پی شکست این گروه در شرق فرات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عید عماش الکربولی، عضو شورای استانداری الانبار به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، براساس داده های سازمان اطلاعات عراق ابوبکر بغدادی در صحرای الانبار در غرب کشور مخفی شده است.

وی تصریح کرد: این اطلاعات شاید دقیق باشند و شاید هم نه اما زمانی که بغدادی در خاک سوریه محاصره می شود به مکانی امن برای خودش و نیروهایش می گریزد که صحرای الانبار نزدیک ترین گزینه برای او به دلیل هم جواری اش با مرزهای سوریه است.

این درحالی است که یک هواپیمای ناشناس ماه آوریل اعلامیه هایی را در مرکز استان الانبار ریخت تا مکان رهبر داعش را بیابد.

این اعلامیه ها که از سوی طرف های رسمی صادر نشده بود جایزه ای 25 میلیون دلاری برای کسانی تعیین کرده که از محل اختفای سرکرده داعش اطلاعاتی بدهند.

نعیم الکعود، رییس کمیته امنیتی در شورای استانداری الانبار نیز پنج شنبه به اسپوتنیک گفت: هواپیمایی ناشناس این اعلامیه ها را در شهر رمادی مرکز الانبار ریخت.

الکعود تاکید کرد: این اعلامیه ها را که نمی دانیم چه کسی پخش کرده شامل شماره تماسی بود تا هرگونه اطلاعاتی درباره محل اختفای بغدادی را به آنها اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعاتی تایید نشده از محل اختفای ابوبکر بغدادی پس از گریختن از سوریه

اطلاعاتی تایید نشده از محل اختفای ابوبکر بغدادی پس از گریختن از سوریه