مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 فروردین 1398 ساعت 14:402019-04-12حوادث

اعزام 4 دستگاه کامیون از شهرداری بندر بوشهر به مناطق سیل زده خوزستان


شهردار بندر بوشهر از اعزام 4 دستگاه کامیون به مناطق سیل زده خوزستان خبر داد و گفت: همچنین ایستگاه مهر با هدف جمع آوری کمک های کارکنان شهرداری بوشهر برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده در استان خوزستان برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید نورالدین امیری اظهار داشت: همه ما یک پیکر واحد هستیم که باید در روزهای سخت کمک رسان یکدیگر باشیم.

وی تصریح کرد: اینگونه حوادث ممکن است برای همه اتفاق بیفتد و کمک به هموطنانی که با مشکلات ناشی از سیل دست و پنجه نرم می کنند، وظیفه هر ایرانی است.

شهردار بوشهر یادآور شد: با توجه به لزوم مساعدت و کمک رسانی به هموطنان در استانهای سیل زده کشور، 4 دستگاه کامیون به همراه راننده از واحد فنی امانی معاونت عمرانی شهرداری بندر بوشهر به مدت یک هفته به شهر اهواز اعزام شدند تا همکاری لازم را با شهرداری و ستاد مدیریت بحران این شهر داشته باشند.

امیری با اشاره به برپایی ایستگاه مهر در ورودی ساختمان مرکزی شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: این ایستگاه آماده دریافت اقلام موردنیاز و کمکهای نقدی و غیرنقدی و ارسال کمکهای جمع آوری شده به مناطق سیل زده می باشد.

وی ضمن اعلام آمادگی در خصوص امدادرسانی بیشتر، بیان کرد: امیدواریم با همدلی و نوع دوستی مردم شریف بتوانیم آستین همت بالا زده و به بهترین نحو و در سریعترین زمان ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 4 دستگاه کامیون از شهرداری بندر بوشهر به مناطق سیل زده خوزستان

اعزام 4 دستگاه کامیون از شهرداری بندر بوشهر به مناطق سیل زده خوزستان