مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 فروردین 1398 ساعت 16:362019-04-08حوادث

فرمانده انتظامی اردبیل خبر داد کشف 45 فقره سرقت در اردبیل


فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار و اعتراف او به 45 فقره سرقت خودرو و قطعات و لوازم داخلی آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت های متعدد خودرو و قطعات و لوازم داخلی آن در ایام تعطیلات نوروز 98 در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع به صورت ویژه و با تشکیل تیم های عملیاتی در دستور کار، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اردبیل قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های تخصصی و افزایش گشت های انتظامی، ردپای سارق حرفه ای و سابقه دار در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته شناسایی؛ که پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه، کارآگاهان پلیس آگاهی او را در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه پراید و سایر اموال مسروقه شامل لوازم و قطعات داخل خودرو که ارزش آن 200 میلیون ریال بوده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارق حرفه ای پس از انتقال به پلیس آگاهی، تحت بازجویی قرار گرفته؛ که در مواجهه با مدارک و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به ارتکاب 45 فقره سرقت خودرو و قطعات و لوازم داخلی آن با همدستی سارق دیگر اعتراف و همدست سارق حرفه ای با همکاری اطلاعاتی توسط پلیس قزوین دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی اردبیل خبر داد کشف 45 فقره سرقت در اردبیل

فرمانده انتظامی اردبیل خبر داد کشف 45 فقره سرقت در اردبیل