مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 14:562019-04-06اقتصادي

پرداخت 78 میلیارد ریال غرامت خسارت سیل به باغداران مازندرانی


عزیزالله شهیدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به وقوع سیل و بیان اینکه کشاورزانی که شالیزارهایشان آماده برای انجام نشاکاری است از این هفته زمان مناسبی برای عملیات نشاکاری است، اظهار کرد: شالیکارانی که خزانه برنج آنها دچار خسارت شده است بذر مورد نیاز تامین و در اختیار کشاورزان خسارت دیده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سیل اخیر نهاده های دامی شامل جو و سبوس کشاورزان دچار خسارت شد و در این راستا 7 هزار تن نهاده دامی سبوس و هزار تن جو برای جبران خسارت میان دامداران مناطق سیل زده توزیع شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: برای اراضی زراعی که دچار خسارت شدند 2 میلیون تومان کمک بلاعوض و 2 میلیون تومان تسهیلات بدون بهره به کشاورزان پرداخت می شود.

شهیدی فر اضافه کرد: همچنین برای هر هکتار باغ خسارت دیده 5 میلیون تومان کمک بلاعوض و 5  میلیون تومان تسهیلات بدون بهره به باغداران پرداخت می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: صاحبان واحدهای خسارت دیده دام و طیور و زنبورعسل هم کمک بلاعوض و تسهیلات بدون بهره دریافت می کنند.

این مسؤول یادآور شد: با حضور قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی کشور 78 میلیارد ریال به کشاورزان خسارت دیده که در سیل دچار خسارت شدند، غرامت پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 78 میلیارد ریال غرامت خسارت سیل به باغداران مازندرانی

پرداخت 78 میلیارد ریال غرامت خسارت سیل به باغداران مازندرانی