مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 13:512019-04-06حوادث

رییس پلیس آگاهی البرز: سارق اینترنتی سایت دیوار در البرز دستگیر شد


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقی که طعمه های خود را از سایت دیوار شناسایی و اقدام به سرقت اموال آن ها می کرد در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی البرز در رابطه با دستگیری سارق اینترنتی سایت دیوار در این استان گفت: دهم فروردین ماه سال جاری در پی مراجعه شخصی به کلانتری 38 بنفشه مبنی بر اینکه آگهی فروش یک دستگاه رادیو پخش خودرو را در سایت دیوار قرارداده که مورد کلاهبرداری شخص ناشناس قرار گرفته که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

رییس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: شاکی در این خصوص اظهار کرد که در روز حادثه شخص ناشناسی با وی تماس گرفته و آدرس محل سکونت من را گرفته و پس از توافق قیمت کالا ، شماره حساب گرفته و با گوشی تلفن همراه خود اقدام به انتقال وجه نمود.

نادربیگی خاطرنشان کرد که این فرد پیامکی مبنی بر واریز شدن مبلغ به حساب اینجانب نشان داد و باتوجه به اینکه گوشی موبایل همراهم نبود، یک دستگاه گوشی موبایل از او برای استعلام پیامک گرفتم که در همین حین رادیو پخش را برداشته و از محل متواری شد.

  نادربیگی افزود: شاکی در ادامه اظهاراتش اذعان داشت که بعد از اینکه به منزل مراجعه کردم متوجه شدم که 2 دستگاه گوشی تلفن همراه اپل که روی جاکفشی بود را نیز به سرقت برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس آگاهی البرز: سارق اینترنتی سایت دیوار در البرز دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی البرز: سارق اینترنتی سایت دیوار در البرز دستگیر شد