مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 فروردین 1398 ساعت 10:452019-04-03پزشكي

ضرورت تامین توالت و حمام برای سیل زدگان/واکسیناسیون کودکان سیل زده علیه 2 بیماری


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت جلوگیری از بروز و طغیان بیماری های واگیر در مناطق سیل زده، - در عین حال بر لزوم اهمیت مراقبت از سلامت سیل زدگان در کمپ ها و اردگاه ها و همچنین تامین توالت و حمام بهداشتی برای سیل زدگان تاکید کرد.

دکتر محمدمهدی گویا در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت بهداشتی مناطق سیل زده و اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از بروز و طغیان بیماری های واگیر در این مناطق گفت: خوشبخانه تا کنون اتفاق خاصی در مورد بروز و طغیان بیماری های واگیر در هیچ کدام از مناطق سیل زده نداشتیم و این حاصل تلاش صدها نفر از کارکنان بهاشتی در این مناطق است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی کارکنان بهداشتی در مناطق سیل زده و رصد موارد به منظور جلوگیری از بروز و طغیان بیماری ها، گفت: به دنبال اقدامات انجام شده، تمام منابعی که می توانستند باعث طغیان بیماری های واگیر شوند، تحت کنترل درآمده اند و بر همین اساس هم با وجود گستردگی سیل در کشور، هیچ گونه طغیان بیماری اسهالی یا دیگر بیماری ها را نداشتیم.

اهمیت مراقبت از سلامت سیل زدگان در کمپ ها و اردوگاه ها گویا به اسکان جمعیت زیادی از سیل زدگان در کمپ ها و اردوگاه ها اشاره کرد و افزود: طبیعی است که این شرایط، شرایط معمولی نیست و می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین توالت و حمام برای سیل زدگان/واکسیناسیون کودکان سیل زده علیه 2 بیماری

ضرورت تامین توالت و حمام برای سیل زدگان/واکسیناسیون کودکان سیل زده علیه 2 بیماری