مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 فروردین 1398 ساعت 02:452019-03-29سياسي

سرانجام نامعلوم شهری به نام دانش


طرح توسعه دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران تحت عنوان «شهر دانش، دانشگاه کارآفرین، سبز و هوشمند» به عنوان بزرگترین طرح آموزش عالی کشور بعد از گذشت بیش از 16 سال از تصویب آن، - طرح توسعه دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به کجا رسید؟ سرانجام نامعلوم شهری به نام "دانش" طرح توسعه دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران تحت عنوان شهر دانش، دانشگاه کارآفرین، سبز و هوشمند به عنوان بزرگترین طرح آموزش عالی کشور بعد از گذشت بیش از 16 سال از تصویب آن، به دلیل مشکلات مالی و بودجه ای در سال 98 نیز فرجام نامعلومی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح ساماندهی و توسعه دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران برای اولین بار سال 81 در دولت سازندگی مطرح شد و در همان دولت نیز کلیات و محدوده اجرای طرح به تصویب رسید.

در سال 1382 با تصویب هیأت وزیران منابع مالی اولیه طرح تأمین شد.

اما از سال 84 تا 92 (با روی کار آمدن دولت نهم و دهم) اجرای این طرح روند کندی را پیش گرفت که مجدد از سال 1393 این طرح باهدف توسعه فضاهای آموزشی، پژوهشی و فناوری و تأکید بر همکاری متقابل میان شهر و دانشگاه در راستای ایجاد دانشگاهی کارآفرین، سبز و هوشمند دوباره احیا و از سال 1394 با ایده جدید، ایجاد شهر دانش روح تازه ای گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام نامعلوم شهری به نام دانش

سرانجام نامعلوم شهری به نام دانش