مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 21:502019-03-26ورزشي

مصلاهای استان بوشهر در اختیار مسافران نوروزی/تهیه مایحتاج اولیه میهمانان


ماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به شرایط جوی و آب و هوایی این شهر، گفت: با توجه به شرایط خاص جوی اکنون تمامی مصلاهای این استان در خدمت مسافران نوروزی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی در مصلای نمازجمعه شهر بوشهر گفت: مصلی به عنوان خانه مردم باید نماد خدمت به آنان باشد و این نگاه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: طبق هماهنگی ها، تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی با توجه به شرایط جوی پیش بینی شده و اقدامات لازم نیز انجام گرفته است.

صفایی بوشهری اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در این شرایط جوی در استان انجام گرفته، باز کردن درب تمامی مراکز سرپوشیده از جمله مصلاهای جمعه، مساجد، اماکن مقدس، سالن های ورزشی و مراکز آموزشی برای پذیرایی از مسافران نوروزی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش های رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر و همچنین طوفانی شدن ساحل و دریا، شایسته است با اطلاع رسانی مناسب و بسیج تمامی امکانات و ظرفیت ها، اقدامات لازم و بهینه در خصوص ساماندهی و اسکان اضطراری میهمانان و گردشگران نوروزی توسط کلیه دستگاه های امدادی و مرتبط با مدیریت بحران انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلاهای استان بوشهر در اختیار مسافران نوروزی/تهیه مایحتاج اولیه میهمانان

مصلاهای استان بوشهر در اختیار مسافران نوروزی/تهیه مایحتاج اولیه میهمانان