مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 14:402019-03-12پزشكي

11 هزار بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت استان تهران


مدیرکل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به اینکه 11 هزار بیمار خاص تحت پوشش این اداره کل هستند، گفت: از این تعداد حدود 4 هزار بیمار دیالیزی از طریق مراکز دیالیز طرف قرارداد خدمات لازم را دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته مایکل تیده - مشاور سازمان جهانی بهداشت با حضور جمعی از مسئولان سازمان بیمه سلامت ایران از بیمارستان شهید هاشمی نژاد و بیمارستان محب مهر بازدید و در جریان فعالیت های این سازمان قرار گرفت.

دکتر کوروش فرزین با اشاره به اینکه حدود 2 میلیون و 600 هزار بیمه شده در استان تهران تحت پوشش این اداره کل هستند، بیان کرد: حدود یک میلیون و 200 هزار بیمه شده در بیمه سلامت همگانی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار گرفته و حق بیمه ای پرداخت نمی کنند.

همچنین حدود یک میلیون نفر از بیمه شدگان در صندوق کارکنان دولت هستند که حق بیمه پرداخت کرده و حدود 400 هزار نفر از بیمه شدگان روستایی هستند که حق بیمه ای پرداخت نمی کنند.

وی به 35 هزار پرونده بستری به طور متوسط در سطح استان تهران اشاره کرد و گفت: حدود 103بیمارستان در سطح استان تهران طرف قرارداد با سازمان هستند که از این تعداد 53 بیمارستان دانشگاهی و حدود 50 بیمارستان خصوصی و غیر دولتی دانشگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت استان تهران

11 هزار بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت استان تهران