مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اسفند 1397 ساعت 14:162019-03-11سياسي

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: جوانان باید محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره نقش جوانان در گام دوم انقلاب گفت: جوانان با نشانه گرفتن پایگاه های دشمن باید محاصره تبلیغاتی آنان را بشکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در همایش گام دوم اظهار کرد: در نگاه کلان به بیانیه گام دوم ما چهل سال است در همه حوزه های حوزوی و دانشگاهی، اقتصادی و سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یک تحول عظیم را شاهدیم و دل هایمان  از اول انقلاب تاکنون به واسطه کلام امام و رهبری نورانی شده است.

وی در ادامه با اشاره به تحولات رخ داده بعد از پیروزی انقلاب بیان کرد: پیش از انقلاب اعتکاف در کشور برگزار نمی شد و استقبال از مساجد و هیات را نداشته و جوانان در صحنه های جنگ سخت و نرم به گستردگی فعلی نبودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خصوص بیانیه گام دوم بیان کرد: در چهل ساله دوم انقلاب باید بخش دوم دعای تحویل سال یعنی حوِّل حالَنا إلی أحسنِ الحال به اجابت برسد که به منظور تحول بزرگ تر و عمیق تر در فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

وی در ادامه افزود: تمدن سازی مورداشاره در گام دوم یعنی نباید مرزها جغرافیای مانع صدور انقلاب باشد و با مخابره پیام انقلاب به تمام دنیا، سنگرهای فتح نشده را در چهل سال دوم انقلاب باید فتح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: جوانان باید محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: جوانان باید محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند