مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 14:112019-03-07بين الملل

نشست 151 وزرای خارجه عرب؛ بی نتیجه برای سوریه، حمله دوباره به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صد و پنجاه و یکمین نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب روز چهارشنبه (دیروز) در قاهره برگزار شد و طبق گفته منابع دیپلماتیک، - نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره به کار خود پایان داد بدون آنکه درباره سوریه تصمیم جدیدی گرفته شود و مثل همیشه ایران هدف اتهامات تکراری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صد و پنجاه و یکمین نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب روز چهارشنبه (دیروز) در قاهره برگزار شد و طبق گفته منابع دیپلماتیک، همچون نشست های پیشین شرکت کنندگان با توافق کامل بر روی موضوعات طرح شده، یک نشست عادی و به دور از جنجال را سپری کردند.

این منابع به روزنامه ایندپندنت عربی گفتند که در طول شش ساعت جلسه وزرای خارجه اتحادیه عرب پشت درب های بسته، فضای مثبتی حاکم بود.

بنا بر این گزارش، هرچند مسأله بازگشت سوریه به اتحادیه عرب همراه با نزدیک شدن به موعد نشست سران این اتحادیه در تونس در پایان ماه مارس جاری، می توانست مناقشه برانگیز باشد، اما احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب گفت که این نشست به این مسأله ورود پیدا نکرد و صرفا مسأله کمک به مردم سوریه مطرح شد.

سامح شکری وزیر خارجه مصر نیز در سخنان خود در حضور وزرای خارجه اتحادیه عرب گفت: آیا وقت آن نرسیده که به مذاکرات جدی و صادقانه در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست 151 وزرای خارجه عرب؛ بی نتیجه برای سوریه، حمله دوباره به ایران

نشست 151 وزرای خارجه عرب؛ بی نتیجه برای سوریه، حمله دوباره به ایران