مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 19:262019-03-04سياسي

مدیر حوزه های علمیه کشور تاکید کرد لزوم تشکیل جبهه مشترک میان ادیان ابراهیمی


مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اهمیت جبهه مشترک بین ادیان ابراهیمی، به لزوم تشکیل جبهه مشترک میان ادیان ابراهیمی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در اولین کنفرانس بین المللی تربیت دینی در ادیان ابراهیمی که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: در جوار حرم و در جمع مبارک و نورانی محققانی از حوزه و دانشگاه گرد هم آمده ایم تا به روشن شدن یک جبهه علمی بپردازیم و گام عملی در این مسیر برداریم.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه وجود 2 میلیارد و 200 میلیون از افراد بشریت مسیحی، متذکر شد: این در حالی است که یش از یک میلیارد و 600 میلیون نفر هم مسلمانان هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان در تمام قاره های دنیا زیر چتر ادیان ابراهیمی و توحیدی زندگی می کنند، یادآور شد: حدود 4 میلیارد نفر از جمعیت جهان پیرو ادیان الهی هستند.

آیت الله اعرافی با اشاره به اهمیت جبهه مشترک بین ادیان ابراهیمی، به لزوم تشکیل جبهه مشترک میان ادیان ابراهیمی تاکید کرد و افزود: جبهه مشترک ایمانی، فرهنگی و علمی در دایره ادیان ابراهیمی را می توان  بسیار اثرگذار و مؤثر در عصر معاصر دانست، چراکه نیمی از جمعیت بشر و تمدن های بشری را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه های علمیه کشور تاکید کرد لزوم تشکیل جبهه مشترک میان ادیان ابراهیمی

مدیر حوزه های علمیه کشور تاکید کرد لزوم تشکیل جبهه مشترک میان ادیان ابراهیمی