مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 13:552019-03-04ورزشي

ورود کمیته انضباطی به امتناع باشگاه ها از دادن بازیکن به تیم ملی امید


سایپا و پدیده حاضر نشدند بازیکنان خود به تیم ملی امید بدهند تا رفتار یک سال قبل مسوولان استقلال در مخالفت با حضور بازیکنان شان در اردوی تیم ملی امید تکرار شود؛ - ورود کمیته انضباطی به بازیکن ندادن باشگاه ها به تیم ملی امید سایپا و پدیده حاضر نشدند بازیکنان خود به تیم ملی امید بدهند تا رفتار یک سال قبل مسوولان استقلال در مخالفت با حضور بازیکنان شان در اردوی تیم ملی امید تکرار شود؛ اتفاقی که می تواند محرومیت بازیکن و باشگاه را در پی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی مخالفت باشگاه سایپا با حضور تعدادی از بازیکنان ملی پوش خود در اردوی تیم ملی امید، باشگاه پدیده نیز سه بازیکن خود را که روز گذشته در تمرین تیم ملی امید بودند بازگرداند تا در نبود بازیکنان استقلال، شرایط تیم کرانچار مساعد و مطلوب نباشد.

این اتفاق در حالی رخ داده که کادر فنی تیم ملی امید در نظر داشت در فاصله 20 روز تا شروع مرحله مقدماتی انتخابی المپیک 2020 توکیو و به دلیل میزبانی در تهران، به آمادگی کامل برسد.

سال گذشته و پیش از شروع مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا، استقلالی ها چند بازیکن خود از جمله نورافکن، قائدی و حسینی را به تیم ملی امید ندادند تا این بازیکنان با محرومیت یک جلسه ای از همراهی تیم شان رو به رو شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیته انضباطی به امتناع باشگاه ها از دادن بازیکن به تیم ملی امید

ورود کمیته انضباطی به امتناع باشگاه ها از دادن بازیکن به تیم ملی امید