مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 09:152019-03-02اجتماعي

جزییات افتتاح چهار پروژه عمرانی در پایتخت


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران جزییات چهار پروژه عمرانی که امروز توسط شهردار تهران افتتاح می شود را تشریح کرد.

- عکس: تزیینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران جزییات چهار پروژه عمرانی که امروز توسط شهردار تهران افتتاح می شود را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج معزی صبح امروز (شنبه) در حاشیه آیین بهره برداری از چهار پروژه عمرانی شهرداری تهران با اشاره به این که به مردم قول داده بودیم که هر فصل یک پروژه عمرانی افتتاح کنیم، در این باره گفت : امروز نیز چهار پروژه مهم عمرانی در تهران اجرایی می شود.

وی با بیان این که تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک یکی از مهم ترین پروژه ها است، در این رابطه اظهار کرد: این پروژه دارای سه سطح است که دسترسی به حکیم در تراز فعلی باقی می ماند اما دسترسی به المپیک به تراز منفی یک رفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به این که فاز دوم احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های هدایت سطحی محدوده خیابان خاوران نیز امروز افتتاح می شود ، گفت : پروژه آب های سطحی، پروژه ای مستمر و حیاتی است که باید بر اساس طرح جامع آن پیش برویم.

وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه شهید چمران با مسیر ورودی نمایشگاه بین المللی شهر تهران نیز یکی دیگر از پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افتتاح چهار پروژه عمرانی در پایتخت

جزییات افتتاح چهار پروژه عمرانی در پایتخت