مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 17:302019-02-27اقتصادي

آخرین خبرها از واردات گوشت قرمز تا وعده هایی برای کاهش قیمت خودرو


طی هفته های گذشته مسوولان مختلف کمبود گوشت قرمز در بازار را عاملی در گرانی این محصول اعلام کردند اما امروز یکی از مسوولان وزارت جهاد کشاورزی از واردات 135 درصدی گوشت قرمز خبر داد و نفوذی ها را یکی از عوامل این گرانی ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخبار اقتصادی امروز ایسنا که به نظر می رسد خوانندگان نگاه ویژه ای به آن ها داشته باشند، موضوعاتی همچون تورم محصولات خوراکی، قیمت و واردات گوشت قرمز، وام مسکن، شرایط بازار مسکن، آینده بانک های نظامی و سپرده های مردم، اختصاص 80 درصد تولید خودرو به پیش فروش ها، افزایش قیمت گاز، تسهیلات تولید و داستان تکراری واردات و نرخ ارز است.

در روزهای گذشته گزارش های میدانی ایسنا حکایت از آن داشت که گرانی از قانون نیوتن پیروی می کند و از بازاری به بازار دیگری منتقل می شود و هیچ گاه از بین نمی رود، آخرین بازاری که بعد از گوشت، مرغ، رب، روغن، شیر، کره و خودرو طعم گرانی را چشید، چای بود که با توجه به اطلاعات مرکز آمار می توان گفت مهر تاییدی بر گرانی ها زده شد زیرا تورم خوراکی ها طبق آمار این مرکز 5 تا 230 درصد بوده است .

آنچه که مرکز آمار در رابطه با تغییرات قیمت و تورم در 24 گروه کالای خوراکی در بهمن امسال نسبت به بهمن ماه 1396 اعلام کرده نشان می دهد که در تمامی آنها افزایش ثبت شده و این در حالی است که بیشترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از واردات گوشت قرمز تا وعده هایی برای کاهش قیمت خودرو

آخرین خبرها از واردات گوشت قرمز تا وعده هایی برای کاهش قیمت خودرو