مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 07:202019-02-27فناوري

مشترکانی که باید برای اینترنت 5G بیشتر منتظر بمانند


به نظر می رسد که مشترکانی که از خدمات مخابراتی شرکت تی موبایل استفاده می کنند، در مقایسه با سایر اپراتورها دیرتر به فناوری شبکه اینترنت 5G مجهز خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به گسترش روزافزون تلاش اپراتورهای مخابراتی در جهان به منظور توسعه زیرساخت های مربوط به فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت، بسیاری از غول های تکنولوژی و دولت های مختلف با همکاری اپراتورهای مخابراتی در صدد برقراری و راه اندازی هر چه سریع تر خدمات اینترنت پرسرعت 5G بوده و بدین ترتیب رقابت تنگاتنگی میان آنها در سراسر جهان درگرفته است.

حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت phonearena حاکی از آن است که مشترکان و کاربرانی که از خدمات مخابراتی شرکت تی موبایل بهره می برند، نسبت به سایر کاربرانی که از اپراتورهای مخابراتی دیگر سرویس دریافت می کنند، دیرتر از این خدمات بهره مند خواهند شد و این بدان معناست که تی موبایل از سایر رقبای خود در این زمینه عقب تر حرکت می کند و به همین دلیل نیز مشترکانش برای بهره مندی از خدمات اینترنت پرسرعت 5G باید مدت زمان بیشتری را در انتظار بمانند.

از آنجا که اخبار نسل پنجم اینترنت در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری بزرگترین اپراتورهای اینترنت و غول های تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکانی که باید برای اینترنت 5G بیشتر منتظر بمانند

مشترکانی که باید برای اینترنت 5G بیشتر منتظر بمانند