مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 18:352019-02-26سياسي

کسب امتیاز تاسیس بانک در آلمان


مدیران ارشد بانک خاورمیانه هفتم اسفند 1397 در هفتمین کمیسیون صنعت و تجارت اتاق بازرگانی ایران و آلمان حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بانک خاورمیانه، عبدالرضا جزایری سخنگوی اتاق بازرگانی ایران و آلمان در ابتدای این نشست با تشریح دستور کار این کمیسیون اعلام کرد: بانک خاورمیانه تنها بانک ایرانی است که بعد از 40 سال توانسته است از جمهوری فدرال آلمان، امتیاز عالی تأسیس شعبه را کسب کند.

این بانک در عرصه بین الملل بسیار موفق عمل کرده است و ما امروز توانسته ایم مقامات عالی این بانک را به اتاق ایران و آلمان دعوت کنیم تا در یک جلسه صمیمی و پرسش و پاسخ، فعالان اتاق بازرگانی بتوانند از فرصت های تجاری در زمینه ریالی و ارزی که بانک خاورمیانه ایجاد کرده است؛ استفاده کنند.

در ابتدای جلسه فعالان اقتصادی حاضر در اتاق بازرگانی ایران و آلمان ضمن تشریح مسائل و مشکلات برپایی و حضور در نمایشگاه های بین المللی به لزوم گره گشایی عاجل در این زمینه اشاره کردند.

بوطاق خانبوداغی، رییس کمیسیون صنایع و تجارت اتاق بازرگانی آلمان و ایران گفت: به جرأت می توانم بگویم یک چهارم درآمد کشور آلمان از برپایی نمایشگاه های بین المللی است ولی ایران با این همه توان منطقه ای، وسعت جغرافیایی و اهمیت اقتصادی نتوانسته است از این فرصت استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب امتیاز تاسیس بانک در آلمان

کسب امتیاز تاسیس بانک در آلمان