مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 12:002019-02-26فناوري

یک گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G دیگر هم معرفی شد


شرکت زدتی ای (ZTE) در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل 2019 بارسلون، نخستین گوشی پرچمدار مجهز به اینترنت 5G خود را تحت عنوان Axon10 Pro معرفی و رونمایی کرد.

- شرکت زدتی ای (ZTE) در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل 2019 بارسلون، نخستین گوشی پرچمدار مجهز به اینترنت 5G خود را تحت عنوان Axon10 Pro معرفی و رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت فناوری های نوین و گسترش تلاش و فعالیت شرکت های مختلف تکنولوژی و اپراتورهای بین المللی برای برقراری و توسعه زیرساخت های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت 5G، می توان گفت که یک ماراتن و رقابت تنگاتنگی میان این غول های تکنولوژی درگرفته است و هر یک از آن ها در تلاشند نخستین اپراتور و شرکت مخابراتی باشند که امکان دسترسی و بهره برداری از جدیدترین نسل از اینترنت 5G را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند.

اوایل سال 2012 میلادی بود که اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین المللی موبایلی (IMT) برای افق 2020 و فرای آن (IMT-2020) آغاز کرد.

در نتیجه رسماً یک مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر جهان هستیم که هر یک به دنبال برقراری و راه اندازی نسل جدید و پرسرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G دیگر هم معرفی شد

یک گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G دیگر هم معرفی شد