مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 06:452019-02-26فناوري

معرفی مودم 5G هواوی، انقلابی نوین در اینترنت خانگی


هواوی در آستانه برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2019 از یک مودم مجهز به فناوری پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت 5G در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری بزرگترین اپراتورهای اینترنت و غول های تکنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت اند.

اوایل سال 2012 میلادی بود که اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین المللی موبایلی (IMT) برای افق 2020 و فرای آن (IMT-2020) آغاز کرد.

در نتیجه رسماً یک مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر جهان هستیم که هر یک به دنبال برقراری و راه اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت 5G در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی ها و برنامه های خود در این زمینه رونمایی می کنند.

برخلاف آنکه اخبار بسیاری مبنی بر ارائه و عرضه زودهنگام گوشی های هوشمند مجهز به پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت پرسرعت 5G در فضای مجازی منتشر شده و قرار است در اوایل سال آینده 2019 میلادی نخستین گوشی های مجهز به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مودم 5G هواوی، انقلابی نوین در اینترنت خانگی

معرفی مودم 5G هواوی، انقلابی نوین در اینترنت خانگی