مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 13:262019-02-24بين الملل

افزایش ادعاها درباره «حضور البغدادی در غرب عراق» طی روزهای اخیر


بعد از ادعای منابع امنیتی، یک کارشناس عراقی نیز اعلام کرد که سرکرده اصلی داعش به همراه چند فرمانده دیگر این گروه در غرب عراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرها و شایعات درباره فرار ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش از سوریه به عراق طی روزهای گذشته در حال افزایش است.

پس از آنکه اول اسفندماه یک منبع امنیتی عراق به رسانه های این کشور گفت که سرکرده گروه تروریستی داعش در غرب این کشور حضور دارد (+ )، امروز نیز هشام الهاشمی کارشناس مسائل راهبردی عراقی صحت این اخبار را تأیید و تأکید کرد که البغدادی وارد عراق شده است.

الهاشمی به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت که البغدادی وارد عراق شده و مشخصا در [استان] الانبار و در یکی از مناطق جزیره راوه یا غرب الثرثار حضور دارد .

یک منبع اطلاعاتی نیز به این پایگاه خبری گفت که البغدادی به همراه مهمترین فرماندهان داعش به صورت مخفیانه وارد مناطق بیابانی الانبار در غرب عراق شده است.

وی با بیان اینکه البغدادی در حال حاضر در منطقه الحسینیات حضور دارد، اعلام کرد که وی در تلاش است عناصر داعش را سازماندهی و از مناطق بیابانی الانبار به عنوان اردوگاه جدید این گروه استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ادعاها درباره «حضور البغدادی در غرب عراق» طی روزهای اخیر

افزایش ادعاها درباره «حضور البغدادی در غرب عراق» طی روزهای اخیر