مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 02:202019-02-18اقتصادي

رضایت کسبه از عدم اجرای طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد ترافیک روزهای پنجشنبه اعلام کرد که کسبه از عدم اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد رضایت دارند.

- محسن پور سید آقایی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت ترافیک روزهای پنج شنبه در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد در پی حذف اجرای طرح در این روز گفت: بررسی ها نشان می دهد که در پی عدم اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در محدوده ی مرکزی شهر حجم ترافیک حدود 30 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه افزایش ترافیک در محدوده مرکزی شهری سبب نارضایتی ساکنین شده است اما از سوی دیگر به دلیل رونق اقتصادی کسبه از عدم اجرای طرح راضی هستند گفت: اجازه بدهید موضوع را شفاف تر بیان کنیم، 5 روز در پی اجرای طرح، محدوده طرح ترافیک خلوت بوده و علاوه بر آنکه ترافیک کاهش یافته آلایندگی نیز کم شده است اما در عوض روز پنج شنبه اجراd طرح ترافیک را متوقف کردیم و با اینکه با ترافیک زیادی مواجه هستیم اما برخی ها از این اتفاق راضی هستند یعنی مایل هستند در ترافیک بمانند اما با خودروی شخصی تردد کنند.

وی با بیان اینکه ما 5 روز ورود مردم به محدوده طرح ترافیک را منوط به پرداخت عوارض کردیم و تنها یک روز ورود را آزاد گذاشته ایم گفت: از شنبه تا چهارشنبه اجرای طرح در محدود ترافیکی و زوج و فرد تا ساعت 18 است و این در حالی است که تنها روز 5 شنبه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت کسبه از عدم اجرای طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه

رضایت کسبه از عدم اجرای طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه