مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 20:012019-02-18اقتصادي

بهره برداری از دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدا در آبادان


همزمان با بیست و نهم بهمن ماه روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، امروز در آبادان از دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدا بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان؛ هم زمان با بیست و نهم بهمن ماه روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، امروز در آبادان از دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدا بهره برداری  شد.

حسین حمید پور شهردار آبادان امروز در خصوص این طرح در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایستگاه بازیافت پسماند خشک با مشارکت بخش خصوصی و حمایت شهرداری آبادان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این دستگاه که امروز شاهد افتتاح  آن هستیم برای اولین بار در استان خوزستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

  شهردار آبادان بیان کرد: آبادان در گذشته شهر اولین ها بوده بر همین اساس در تلاش هستیم و می خواهیم اتفاقی بیفتد و دوباره به شهر اولین ها  باز گردد.

شهردار آبادان عنوان کرد: از شهروندان انتظار داریم در راستای احترام به محیط زیست و جلوگیری از انتقال پسماند  همکاری های لازم را داشته باشند تا از برگشت پسماند خشک و قابل بازیافت به محیط جلوگیری شود.

وی در خصوص عملکرد این دستگاه ها گفت: شهروندان این  پسماند  را در درگاه های تعبیه شده این دستگاه قرار می دهند و در قبال آن کارت الکترونیک دریافت می کنند که شارژ مالی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدا در آبادان

بهره برداری از دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدا در آبادان