مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 13:112019-02-15اقتصادي

دبیر کارگروه مد و لباس: تغییر مسیر مد و لباس از مpصول محوری به سمت سلیقه محوری


دبیرکارگروه مد و لباس مسیر از محصول محوری به سمت سلیقه محوری را حاصل تلاش سالیان گذشته در حوزه مد و لباس کشور دانست و گفت: تلاش کارگروه مد لباس این است که خانواده ها و مردم به جای اینکه به اجبار و محدودیت مدل ها خریدار محصولی باشند به سمت انتخاب از طریق سلیقه پیش بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار زنان خبرگزاری فارس، حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس کشور در آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره مد و لباس تغییر مسیر از محصول محوری به سمت سلیقه محوری را حاصل تلاش سالیان گذشته در حوزه مد و لباس کشور دانست و گفت: تلاش کارگروه مد لباس این است که خانواده ها و مردم به جای اینکه به اجبار و محدودیت مدل ها خریدار محصولی باشند به سمت انتخاب از طریق سلیقه پیش بروند.

وی افزود: باید با تنوع محصول سطح انتخاب مردم را رشد دهیم.

قبادی با اشاره به اینکهدر گذشته محدودیت مدل  لباس های باعث وابستگی در حوزه مد و لباس شده بود اظهار داشت: وقتی لباس به عنوان یک عنصر فرهنگی مورد توجه قرار گیرد حاصل آن تنوع فرهنگی خواهد بود.

دبیر کارگروه مدو لباس کشور ابراز داشت 20 اتحادیه صنفی همکار کارگروه مد لباس هستند و به جای اینکه مردم بگویند چه چیزی را بپوشید به قدرت انتخاب شان  در پوشش که بخشی از سبک زندگی محسوب می شود کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کارگروه مد و لباس: تغییر مسیر مد و لباس از مpصول محوری به سمت سلیقه محوری

دبیر کارگروه مد و لباس: تغییر مسیر مد و لباس از مpصول محوری به سمت سلیقه محوری