مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 بهمن 1397 ساعت 15:512019-02-09فرهنگي

آرش مجیدی: تلاش گروهی برگ برنده سازندگان «ارمغان تاریکی» بود


سریال «ارمغان تاریکی» متشکل از گروهی یک دست و همدل بود که همگی پا به پای هم برایش زحمت کشیدند و این خود برگ برنده سریال بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آرش مجیدی برگزیده بهترین بازیگر در سومین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم به خاطر بازی در سریال ارمغان تاریکی گفت: جشنواره ها می توانند روند خوبی را در راستای سنجش سلیقه مردم ایجاد کند.

رای مردم به آثار تلویزیونی بسیار ارزشمند است چراکه هر بازیگری جدای از ارائه بازی خوب در قاب تلویزیون، منتظر رای و نظر مخاطبانش هم می ماند تا از سوی آن ها مهر قبولی را دریافت کند وی در خصوص رقابتی بودن جشنواره و ایجاد انگیزه برای نقش آفرینی بهتر اظهار داشت: تلویزیون با ساخت آثاری شاخص و ایجاد فضا هایی بکر می تواند سریال های فاخری را تولید کند که در آن زمان است که می تواند حس رقابت را هم در بازیگران و هم در فیلمسازان برای شرکت در جشنواره ها ایجاد کند و این حس رقابت می تواند تولیدات با کیفیتی را برای تلویزیون به ارمغان آورد.

این بازیگر در خصوص چگونگی ماندگار شدن سریال ارمغان تاریکی عنوان کرد: ارمغان تاریکی سریالی دست اول در تلویزیون بود با تصویری متفاوت، آن را از دیگر آثار مجزا و مخاطبان را مجذوب خود کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرش مجیدی: تلاش گروهی برگ برنده سازندگان «ارمغان تاریکی» بود

آرش مجیدی: تلاش گروهی برگ برنده سازندگان «ارمغان تاریکی» بود