مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 22:062019-02-06بين الملل

«عمر چلیک» به اقدام ماکرون درباره نسل کشی ارامنه واکنش نشان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، عمر چلیک سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه در واکنش به اظهارات رییس جمهوری فرانسه درباره تعیین روز خاصی به عنوان روز کشتار ارامنه اعلام کرد: - عمر چلیک به اقدام ماکرون درباره نسل کشی ارامنه واکنش نشان داد سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه به اقدام امانوئل ماکرون در اعلام روز مخصوص نسل کُشی ارامنه واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، عمر چلیک سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه در واکنش به اظهارات رییس جمهوری فرانسه درباره تعیین روز خاصی به عنوان روز کشتار ارامنه اعلام کرد: 24 آوریل به عنوان سالروز نسل کشی ارامنه توسط رییس جمهوری فرانسه که با استناد به ادعا های بی اساس درباره حوادث سال 1915 انجام شده است را محکوم می کنیم.

سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه در این خصوص گفت: ماکرون می کوشد مواجهه با تاریخ را به یک مسئله سیاسی برای کشورمان تبدیل کند.

وی باید به تاریخ فرانسه بپردازد.

وی در ادامه افزود: ماکرون این اقدام را به منظور تامین منافع لابی های سیاسی انجام داده است.

دولت فرانسه که ادعای مواجهه با تاریخ را دارد، ابتدا پاسخگوی جنایت های این کشور در بنین، بورکینافاسو، گابن، گینه، کامرون، موریتانی، نیجر، سنگال، تونس و چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عمر چلیک» به اقدام ماکرون درباره نسل کشی ارامنه واکنش نشان داد

«عمر چلیک» به اقدام ماکرون درباره نسل کشی ارامنه واکنش نشان داد