مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 10:352019-02-04فرهنگي

انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان


چاپ تازه کتاب «شگرف و شگفت» نوشته میرجلال الدین کزازی به همراه رمان «با چشم های بسته گذر کردم» نوشته مبینا منصور منتشر شده است.

- چاپ تازه کتاب شگرف و شگفت نوشته میرجلال الدین کزازی به همراه رمان با چشم های بسته گذر کردم نوشته مبینا منصور منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چاپ تازه کتاب شگرف و شگفت: جستارها و نوشتارهایی در فرهنگ و ادب ایران نوشته میرجلال الدین کزازی در 246 صفحه با شمارگان 500 نسخه و قیمت 24,500 تومان در نشر ترنگ عرضه شده است.

این کتاب پیش تر در نشر شورآفرین منتشر شده بود.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: دانای دادار را سپاس بی شمار که باری دیگر مرا از مهر و نواخت بسیار خویش بهره مند و برخوردار گردانید و توان آن ارزانی داشت که جُنگی از جستارها و نوشته هایم را در دفتری گرد آرم و فراپیش خوانندگان اندیشمند و سخن سنج و ادب دوست بگذارم، با این امید و آرمان که مگر خواندن آن ها این گرامیان فرهیخته را خوش و دلپسند بتواند افتاد و کلیدی کارآمد به دستشان بتواند داد تا درهایی تاکنون ناگشاده را از فرهنگ گران سنگ ایران و زبان دلاویز پارسی و ادب شگرف و شورانگیز آن بر روی خویش بتوانند گشاد؛ ادب و زبان و فرهنگی فسونبار و ماندگار که مایه نازش و سرافرازش هر ایرانی در پهنه گیتی است و پایگاه و پایبندان جاودانگی ایران، چونان بهینه بوم ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان

انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان