مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 08:062019-02-04سياسي

از ترسیم الگویی جهانی تا خاکریزهایی که هنوز فتح نشده‎اند


در طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب وظیفه همگان است که دستاوردهای آن برای ملت و کشور ایران را به ویژه برای نسل‎های انقلاب نکرده بیان و بازگو کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، با پیروزی انقلاب برکات نظام اسلامی در گوشه گوشه کشور ایران ساری و جاری شده و در حوزه های ‎مختلف عمرانی، فرهنگی، زیرساختی، اقتصادی و غیره به عینه نمود یافته است.

اینگونه اغراق نیست اگر بگوییم تفاوت ها در کشور ایران پیش و پس از انقلاب از زمین تا آسمان است، انقلابی که همچون چشمه ای جوشان و حیات‎بخش به هر شهر و دیاری روانه شده و همه جا را سیراب کرده است.

اینک با طلیعه چهلمین بهار انقلاب آن نهال نورس سال های خون و حماسه به درختی تناور و پر ثمر تبدیل شده که میوه‎های خوشگوارش کام همه مردم را شیرین کرده است.

انقلابی که دم مسیحایی آن بر جان همه مردمان این سرزمین دمیده و آن ها را حیاتی دوباره بخشیده است، اینک مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به الگویی شایسته برای مردمان آزاده و آزادی‎خواه ملت های دیگر تبدیل شده است.

اکنون و به بهانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر و بهار انقلاب در گفتگو با بهرام بیرانوند دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان لرستان، مروری بر دستاوردها، اهداف و چشم‎اندازهای پیش روی حیات انقلاب داشته‎ایم که در ادامه می‎خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ترسیم الگویی جهانی تا خاکریزهایی که هنوز فتح نشده‎اند

از ترسیم الگویی جهانی تا خاکریزهایی که هنوز فتح نشده‎اند