مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 12:552019-02-02سياسي

ترقی:نیازمند انقلاب در عرصه اداره کشور هستیم


عضو شورای مرکزی موتلفه حزب موتلفه اسلامی گفت: ما نیازمند انقلاب سوم در عرصه اداره کشور هستیم که باید همه ساختار دولت را به معنای عام کلمه یعنی قوای سه گانه و همه دستگاه هایی که اداره کشور را بر عهده دارند در تراز انقلاب اسلامی باشند.

- حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما در فرآیند انقلاب اسلامی با چالش دولت سازی اسلامی و جامعه سازی اسلامی رو به هستیم و نیازمند جامعه پذیری سیاسی کامل مردم و کادرسازی مناسب برای اداره مطلوب تر کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مقاومتی از سوی برخی جریان ها و افراد معتقد به عدم دخالت دین در اداره کشور وجود دارد، بیش از پیش ظهور و بروز پیدا کردند تا مانع دولت سازی اسلامی و جامعه سازی اسلامی شود که چالش مهمی در این راستا محسوب می شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: ما برای رسیدن به آرمان های انقلاب نیازمند تحول در نظامات مختلف اداره کشور بودیم که بسیاری از این نظامات تدوین شد و بخشی از آن ها در نظام اجرایی مورد اجرا گذاشته شده و آثار و برکات خود را در حوزه های مختلف داشته است.

وی ادامه داد: در واقع در حوزه های مختلف نشانه ها و علامت هایی مشاهده می شود که موجب تحقق شعار استقلال و آزادی در کشور شده و زمینه هایی را برای تحقق عدالت در کشور فراهم کرده و بخش هایی از رشد و توسعه کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترقی:نیازمند انقلاب در عرصه اداره کشور هستیم

ترقی:نیازمند انقلاب در عرصه اداره کشور هستیم